Veelgestelde vragen

Hoe vaak komen er nieuwe recepten of workouts online?

Er komen wekelijks nieuwe recepten online. Dit varieert tussen de vijf à tien recepten per week.

De workouts komen maandelijks online.

Hoe werken die online sessies?

Een online sessie wordt georganiseerd in een Google Hangouts. Je hoeft niets op voorhand te installeren, voor je sessie krijg je een link van je coach. Het enige wat je hoeft te doen is op de link te klikken.

De sessies met je diëtiste zijn typische online meetings. De sessies met je personal trainer zijn online sportsessies. Dat houdt in dat je samen met je personal trainer gaat sporten. Je personal trainer doet één van jouw op maat gemaakte trainingen samen met jou en geeft feedback waar en indien nodig.
Hij/zij vertelt je ook waar er nog werk aan de winkel is en geeft je tips en tricks hoe je je houding, conditie en techniek kan verbeteren.

Wat is het verschil tussen de verschillende Fits?

De InspirationalFit dient vooral als inspiratie. Dit is voor mensen die in grote lijnen weten hoe ze gezond kunnen/moeten leven, maar vaak de inspiratie ontbreken wanneer het komt op koken en sporten.
Er zijn meer dan 100 recepten die onder het halfuur klaar zijn en gegarandeerd gezond zijn. Tot op heden hebben we meer dan 20 home workouts videos die ook minder dan een halfuur duren. De recepten worden wekelijks aangevuld, de home workouts maandelijks.

De MotivationaLFits zijn dan voor mensen die nood hebben aan die extra push, gemotiveerd willen worden en meer willen bijleren over gezond leven, eten en/of sporten. De Food is enkel gericht op voeding, hiervoor werk je samen met een diëtiste. De Move is enkel gericht op sport, hiervoor werk je samen met een personal trainer. En de Food & Move brengt beide werelden samen en is welteverstaan de combinatie van beiden.

Twijfel je nog welke fit bij jou past? Doe dan gratis onze test.

Wat zijn Q&A's?

De Q&A's is een manier om nauw in contact te kunnen blijven met jouw coach tussen de sessies heen. Je hebt elke maand een Q&A waarbij je coach gerichte vragen kan stellen. Dat kan tips zijn bij bepaalde oefeningen, vragen over bepaalde voedingsproducten, vooraf jouw weekplanning inkijken,...

Met welke vraag je op dat moment ook zit, je kan het aan je coach stellen.

Ik heb geen mastercard, kan ik dan toch lid worden?

Geen mastercard? Geen probleem!

We weten dat niet iedereen in het bezit is van een mastercard. We zijn volop bezig met het toevoegen van verschillende betaalopties, maar dat kan jammer genoeg nog eventjes duren. Dus, mocht je interesse hebben in één van onze diensten, maar je hebt geen mastercard. Neem dan even contact met ons op. Dat kan via het vragenformulier, Facebook of Instagram. Via een overschrijving of doorlopende opdracht kunnen we dit ook in orde brengen.

Alles gebeurt online, word ik dan wel voldoende gemotiveerd?

Het antwoord is hier volop JA! Je wordt zelf meer gemotiveerd of begeleid dan wanneer je een offline coach hebt.
De reden is dat omdat alles online gebeurt en alles online gelogd wordt, je coach je intensiever kan opvolgen tussen de verschillende sessies. Wanneer je coach merkt dat je het wat 'laat hangen' dan neemt hij of zij contact op om een nieuwe sessie in te boeken.

Daarnaast hou je tussen de sessies door contact door de Q&A's. Zo beperk je je niet tot enkel die ene sessie per maand, maar heb je meermaals per maand contact met je verschillende coaches.

Hey, your browser is out of date!

We've noticed you're currently using an old version of IE.
We really recommend you update your browser.